Niebanalne zastosowania

Ostatnio zaczęłam się interesować pielęgnacją moich włosów. Czytałam wiele o zastosowaniach różnych. produktów, a nawet wydrukowałam własny egzemplarz, w którym umieściłam naturalne sposoby na dbanie włosy, czyli maski, odżywki i tak dalej, ze składników, które przeważnie znajdują się w naszych kuchniach. Przerzuciłam się na laminowanie włosów, pomaga to w rozczesywaniu i nasze siano odzyskują piękny połysk. Ja bawię się tym przepisem:
Składniki:
-żelatyna spożywcza
-miseczka
-ciepła woda
-ulubiona odżywka
-folia (np. torebka foliowa)
-ręcznik
1 łyżkę żelatyny rozpuść w 3 łyżkach bardzo ciepłej wody, dokładnie wymieszaj aż znikną grudki. Odstaw miseczkę z rozpuszczoną żelatyną do ostygnięcia, a w tym czasie umyj włosy i lekko osusz ręcznikiem. Dodaj do mikstury 1 łyżkę odżywki. Następnie dokładnie przeciągnij palcami z esencją po każdym kosmyku.

Niedawno przeglądałam strony przeznaczone tematyce włosów i natknęłam się na interesującą rzecz: olejek rycynowy. Od razu mnie zaciekawił, ponieważ nie służy wyłącznie do tego co napisane na etykietce, z tego co doczytałam pozytywnie działa nie tylko na włosy, jak i rzęsy oraz brwi. Pomaga im szybciej rosnąć i sprawia aby były gęstsze. Dlatego pełna zaskoczenia pomaszerowałam do apteki. Kasjerka dała mi małą 30-sto g buteleczkę, za którą zapłaciłam (jak dobrze pamiętam) 3 złote.
W internecie można znaleźć dużo, stron o tym produkcie, gdy wpiszemy w google 'olejek rycynowy rzęsy efekty' w grafice pojawi nam się multum zdjęć przedstawiające końcowy rezultat po stosowaniu. Również  dużo stron napisało o kosmetycznym używaniu tego olejku. Dlatego zamieszczam wam stronkę do przeczytania poświęconą całkowicie zastosowaniu tego niebanalnego produktu: click

Z powodu nudy oglądałam filmiki na youtube, aż w końcu natrafiłam na opinię pewnej dziewczyny, dokładnie nie mogę powiedzieć jakiej, ponieważ po prostu nie pamiętam. Bodajże nagrywała haul zakupowy i w jednej z wymienionych artykułów znalazła się zwykła pomadka z Alterry dostępna w drogeriach Rossman. 'Pomadka jak pomadka'- pomyślałam, do czasu gdy usłyszałam dalszą jej wypowiedź. Pomadka z Alterry zawiera dużo naturalnych składników m.in. olejki., które wpływają pozytywnie nie tylko na rzęsy również na porost brwi, dlatego niektórzy zamiast aplikować ją na usta nakładają na rzęsy.

Alterra cieszy się powodzeniem wśród polskich youberek i ja dowiedziałam się o niej w jednym z ich filmików. Dziewczyny z chęcią publikują filmiki o tej tematyce.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Nie toleruję obs = obs.
Jeśli spodoba mi się Twój blog zaobserwuję.
Postaram się wejść w każdy link pozostawiony w komentarzach.
Za każdy komentarz szczerzę dziękuję. :**