All first

Zacznę od przedstawienia się, nazywam się Oliwia i obecnie mam 14 lat. Do napisania pierwszego wpisu zachęciłam się czytając blogi innych dziewczyn. Trudno określić tematykę tego bloga, będzie on o wszystkim co mnie inspiruje, co daje mi motywacje jak i o moim życiu. Może coś więcej o mnie? A więc uwielbiam nosić koszule, leginsy i baleriny. Mieszkam w domu z dwoma zwierzątkami; psem i kotką (ale nie jest tak źle) A teraz nie obędzie się bez dnia, kiedy ją nie słucham. Moją pasją, którą stale rozwijam jest śpiew. Mam wręcz obsesję na punkcie świeczek, a na zapach cynamonu, czy wanilii dostaje obłędu. Wpisy postaram się publikować co tydzień (oczywiście najpóźniej). Jeśli Ci się tu spodobało zapraszam do obserwowania oraz czytania wpisów, jak również komentowania. To naprawdę motywuje do stawiania pierwszych kroków. :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Nie toleruję obs = obs.
Jeśli spodoba mi się Twój blog zaobserwuję.
Postaram się wejść w każdy link pozostawiony w komentarzach.
Za każdy komentarz szczerzę dziękuję. :**