Karma Belcando

Dzisiaj około godziny 11 przyszła długo oczekiwana paczka, którą wraz z moją siostrą zamawiałam, prawie miesiąc temu. Jest to karma dla psów od Belcando. Chociaż musiałam długo czekać było warto. Są tą próbki, które za darmo można załatwić ze strony internetowej zafree.com.pl. Naprawdę ją polecam, ponieważ jest tam możliwość zyskania gratisów danego produktu za zupełne darmo. Każdy może tam znaleźć coś dla siebie. Na prawdę jest tam wszystko!


Zrobiłam to z myślą o moim małym pupilu Nero, który widać ucieszył się ze swojego prezentu. Dla zbędnych pytań dodam, że jest to rasowy cocker spaniel. A w naszym domu mieszka niespełna czwarty miesiąc.

Odchodząc od tematu paczki. Ostatnio znowu wróciłam do masełka do ust z NIVEA. Robi się chłodno i dlatego, że moje usta pod wpływem zimna szybko pękają i stają się brzydkie, powróciłam do niego. Używałam go również w tamtym roku, dlatego opakowanie nie jest "pierwszej klasy". Mam różne smaki, bo rok temu dosłownie się w nich zakochałam. 

1 komentarz:

Nie toleruję obs = obs.
Jeśli spodoba mi się Twój blog zaobserwuję.
Postaram się wejść w każdy link pozostawiony w komentarzach.
Za każdy komentarz szczerzę dziękuję. :**