My instagram

Przychodzę do Was z dwoma ważnymi sprawami. Pierwsza to praktycznie przeprosiny, tak więc naprawdę przepraszam, że tak długie nie udostępniałam wpisów, na pewno wielu o mnie zapomniało. Niestety w szkole mam dużo obowiązków- sprawdzian za sprawdzianem, kartkówka za kartkówką każdy to zna. Pogoda zmieniła się z dnia na dzień. Tylko wspominam te ciepłe letnie dni. W taki szary czas, gdy pada deszcz, na dworze jest ponuro a wszyscy cieszą się chociażby chwilą spędzoną w ciepłym domu pijąc gorące kakao. Taki klimat nie wpływa szczególnie dobrze na moje samopoczucie. Chociaż kocham jesień i kolorowe spadające liście z drzew, to w taki czas bardzo się rozleniwiam i nie mam sił o myśleniu nad nowym postem. A że dzisiaj mamy niedzielę i dlatego teraz w końcu zatrzymałam się i napisałam go.
Druga wiadomość trochę bardziej budująca, ponieważ dzisiaj założyłam instagrama, który będzie powiązany z tym blogiem. Pomyślałam, że to idealny sposób na dodatkową komunikację z Wami moi kochani. będę tam regularnie umieszczała wiadomość o nowych postach. Link o otwierający tę stronę zamieszczę pod koniec posta.

Oczywiście zachęcam do obserwowania.
A więc oto link: lubiechmury

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Nie toleruję obs = obs.
Jeśli spodoba mi się Twój blog zaobserwuję.
Postaram się wejść w każdy link pozostawiony w komentarzach.
Za każdy komentarz szczerzę dziękuję. :**